پرواز.........

پرواز.........

پـــــــــــــــرواز را دوســــت دارم




وقتـــــے از ارتفاعــــات لبانــــــت




به عمــــق آغوشـــت سقـــوط میکنــــم




چـــه سقــــوط دلنشینــــے




راستــــے


میدانستــــے پــــــــــــــرواز را تـــو یـــادم دادے





نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت12:41---27 آبان 1394
دلم...
یک اتفاق خوب میخواهد....
کہ بیاید و بیفتد وسط زندگیم...
آرے... همینجا....
حوالے بےحوصلگےهاے روزانہ ام...
کنار نگرانےهاے شبانہ ام...
وسط زخم هاے دلم...
آنجا کہ زندگے را هیچوقت
زندگے نکرده ام....
دلم یک اتفاق خوب میخواهد...
آنقدر خوب
کہ خاطرات سالہا جنگیدن و خواستن و نرسیدن را
از یاد تقویم روزگارم ببرد....
آنگونہ کہ یک اتفاق خوب همین الان،همین ساعت،همین حالا...
از پشت کوهہاے صبر من،طلوع کند...
طلوعےکہ غروبش...
غروب تمام غصہ هایم باشد......

"دلم یک احساس تازه مےخواهد"...


سپیده
ساعت17:23---10 مهر 1394
وبت عالیه اجی گلم

Love Me
ساعت12:59---18 مرداد 1394
پروازو یادت دادم
ولی اصلا نتونستی پرواز کنی
آخه خر که پرواز بال نداره خخخخخخخخخ
پاسخ:خدایا خودت این کاربرو درستش کن...الهی آمین


مهرنوش
ساعت10:06---20 آذر 1393
♥`*• •*´♥زهــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ را ♥`*• •*´♥ اسم شماست؟

خخخخخخخ

♥`*• •*´♥زهــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ را ♥`*• •*´♥ پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 12 آذر 1398برچسب:, ] [ 13:55 ] [ ♥`*• •*´♥زهــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ را ♥`*• •*´♥ ]
[ ]